ari-design

חלונות במדרגות בבית פרטי וקוטג

תוכן המאמר

  1. יתרונות חלון במדרגות בין הקומות
  2. דרישות לזיגוג במדרגות
  3. מידות וצורת חלונות בין קומות של בית
  4. פרטי
  5. סוגי חלונות במדרגות בבית פרטי
  6. קישוט ואביזרים לזיגוג
  7. מסקנות

מאמרים מומלצים:

  1. חלונות פתרון לכל פתח
  2. מעקות זכויכת לתוך בית
  3. חלונות ודלתות בלגיים עושים ברזל

אם אתם גרים בבית פרטי או קוטג' עם שתי קומות או יותר, התקנת חלון במדרגות רלוונטית. אלמנט זה לא רק נותן אסתטיקה לחזית, אלא גם מאפשר לך להשתמש באופן פעיל באור טבעי, להפחית את עלויות האנרגיה.

בואו נדבר על האם חלונות במדרגות נדרשים בבית או שזה פריט עלות חסר תועלת עבור זיגוג. וגם ננתח מה יש לקחת בחשבון בעת ​​הזמנת זיגוג כזה.

חלונות מבודוים תרמיים

יתרונות חלון במדרגות בין הקומות

התקנת חלון על גרם מדרגות כרוכה בהשקעות כספיות, אך מבחינות רבות היא כדאית. יתרונות עיקריים:

תאורה טבעית של החדר. חיסכון בהתקנת גופים, מדרגות תאורה וחשמל. בנוסף, מבנים שקופים הופכים את הטיפוס והירידה לבטוחים. יש אור באתר, כך שאף אחד לא ייפול וישבור יד או רגל.
הרחבה ויזואלית של גבולות החלל. אם החלון ממוקם על הפטיפון של המדרגות, הוא לא רק מכניס אור שמש, אלא גם הופך את החלל לנפח יותר מבחינה ויזואלית.
שודר. אבנט פעיל מסתובב, מתקפל או משולב מאפשר לאוויר צח להיכנס לחדר ולהסיר אוויר מעופש עם פחמן דו חמצני. זיגוג מאפשר לך לייעל את המיקרו אקלים, למנוע לחות גבוהה ובעיות נלוות – עובש, ריקבון של אלמנטים מעץ.
הגנה מפני אובדן חום. הנחיתה, ככלל, אינה מצוידת במכשירי חימום. חלונות טובים עוזרים לשמור על החום.
בנוסף, החלון במדרגות בעת הטיפוס לקומה השנייה מהווה מעין קישוט לכל בית.

עם זאת, יש לציין גם מינוס – הנראות של חלל גרם המדרגות מצד הרחוב. כדי להגן על הפרטיות מפני שכנים סקרנים, אתה יכול לצייד חלונות עם תריסים ווילונות. או להקיף את הבית שלך בגדר גבוהה.

דרישות לזיגוג חלונות במדרגות

בעת בחירת חלונות למדרגות בין הקומות, עליך להתמקד בדרישות הבסיסיות:

חסכון באנרגיה. עבור קוטג' או בית פרטי, חשוב שמערכות חלונות יגנו מפני נזילות חום ויסייעו בהפחתת עלויות החימום.
בְּטִיחוּת. חלון במדרגות המובילות לקומה השנייה או לעליית הגג יכול להיות אטרקטיבי עבור פולשים. לכן, יש לחזות את הסיכון לחדירה בלתי חוקית ולציידו באביזרים איכותיים ובעלי רמת הגנה גבוהה.
ידידותיות לסביבה. בחר רק פרופילים באיכות גבוהה של מותגים גרמניים אמינים. מערכות כאלה אינן מכילות רכיבים רעילים ולא יגרמו לבעיות בריאותיות.
אֶסתֵטִיקָה. חלונות במדרגות צריכים להיות משולבים בהרמוניה בפנים, בשילוב עם הדלת, המעקות, לקצץ. אתה יכול להזמין אותם למינציה או צביעה בכל גוון. לדוגמה, עבור קוטג'ים מעץ, מתאימים פרופילים שנראו כמו עץ ​​או צבועים בגוון "שוקולד".
אתה גם צריך לקבוע היכן בדיוק ימוקם החלון. עדיף לעשות את זה באזור גרם המדרגות השני או מעל הפטיפון. אם הקומה השנייה היא עליית גג למגורים, אתה יכול להזמין חלון גג, אשר מותקן בזווית על מדרון. אם גרם המדרגות הוא בצורת L, בעל פטיפון יחיד, המיקום המוצלח ביותר הוא מול הצעדה מהקומה הראשונה.

מיקום החלון אפשרי מעל הצעדות (טיסות) או נחיתות של המדרגות. במקרה הראשון, המערכות מותקנות מעל המדרגות; הן יכולות להיות לא רק מלבניות, אלא גם בעלות גיאומטריה מורכבת, למשל, עם קצוות משופעים. מספר חלונות קטנים סטנדרטיים נראים מועילים, הממוקמים אחד מעל השני (מדף). בעת התקנת מבני חלונות מעל הפלטפורמות, ישנם גם מספר פתרונות מעניינים. מכיוון שהפרופילים מותקנים בצד הקדמי, השטח שלו מאפשר יישום אפילו פרויקטים פנורמיים בקנה מידה גדול. או לעשות חלון עגול, מקושת ומשולש.

חלונות מבודדים

מידות וצורת חלונות בין קומות של בית פרטי

גודל החלון במדרגות תלוי בהעדפות שלך. ניתן להזמין מבנים ארוכים באורך קיר כדי להפוך את החלל למואר ולהכניס אור טבעי. אפשרות נוספת לשיפור בידוד היא זיגוג פנורמי מהרצפה עד התקרה.

חלונות קטנים במדרגות מפחיתים את הנראות, מגנים על הפרטיות. יש הבוחרים בדלתות קבועות כדי לחסוך כסף, אך אנו ממליצים על דלתות נדנדות או ציר. הם יעלו מעט את העלות, אבל יאפשרו אוורור. כתוצאה מכך, גרם המדרגות יהיה מוגן מפני רטיבות, עובש, פטריות.

חלונות מוארכים צרים נראים מרשימים מאוד. יתכנו כמה מהם, מותרת התקנה ברמות הרמה שונות. כל אחד מהם יכול להיות מצויד באדן חלון, עליו אתה יכול להניח תפאורה או עציצים.

גודל חלון פופולרי במדרגות (גובה x רוחב) 1200 x 1200 מ"מ. מידות מינימום – 500 על 500 מ"מ, מקסימום – 2600 על 2800 מ"מ.

מרחק מהחלון למדרגות, לפי התקנים – לפחות 30 ס"מ.

סוגי חלונות במדרגות בבית פרטי

ישנם מספר סוגי חלונות במדרגות בבית פרטי או בקוטג'. בהתאם לחומר, הם יכולים להיות PVC או אלומיניום. מערכות פנורמיות ענקיות נראות יתרון – חלונות מהרצפה עד התקרה על פני כל הקיר. בואו ננתח את התכונות של כל אפשרות.

חלונות פלסטיק
חלונות אלומיניום
חלונות עץ

אחד הפרויקטים המעניינים ביותר של חלונות במדרגות הוא זיגוג פנורמי. מאפשר לך לפתוח סקירה של הפנורמות שמסביב, להכניס את אור השמש לחדר, לספק תאורה טבעית. עבור בידוד מקסימלי, התקנת יריעות שקיפות מתבצעת לא רק מהסוף, אלא גם בצדדים.

מערכות פנורמיות הופכות לקישוט של החזית והפנים, הופכות כל בית לאקספרסיבי ובלתי נשכח, לא כמו השכנים.

חסרונות – המחיר, כמו גם ראות מוגברת מהרחוב. כדי להגן על הפרטיות, אתה יכול להשתמש בזכוכית מראה או כהה, להתקין תריסים. נציין גם ששטח הזיגוג המרשים טומן בחובו קשיים מסוימים בשמירה על הניקיון שלו.

חלון תרמינ עם נוף לגינה

קישוט ואביזרים לזיגוג


יצירת חלון במדרגות היא הזדמנות לתת לחלל הזה אינדיבידואליות. מערכת החלונות צריכה להיות לא רק פונקציונלית ופרקטית, אלא גם אסתטית, כדי לרצות את בעליה. אז, אתה יכול לבחור פרופילים לבנים או למינציה בהתאם לפרויקט העיצוב. אביזרים יכולים להיות לבן או שחור מסוגנן. אפשר לצייד את האבנט בידיות ארגונומיות כמו ה-Roto Swing האוונגרד בשמונה צבעים מעניינים. או רוטו סמבה חדשני.

מכיוון שאחת המשימות של חלון בגרם מדרגות או טיסה היא לייצב את המיקרו אקלים, חשוב לאוורר את החדר בזמן. אם המבנה גבוה, ניתן להזמין שסתום אוורור מותקן על מסגרת. הוא אינו פוגע באסתטיקה בשל גודלו הקומפקטי, אך מספק חילופי אוויר מתמשכים. חלופה היא כונן חשמלי.

וילונות ווילונות יעזרו להעניק לחלל נעימות. עם זאת, בפנים מודרניים או בהייטק, הם לא יהיו במקום. לכן, כדי לקשט את החלון במדרגות, הם יכולים להיות מוחלפים עם תריסים או וילונות גלילה. בחר את הצבע והמרקם על סמך הטווח הכולל.

אפשרויות עיצוב נוספות לחלונות הממוקמים ליד המדרגות:

פריסה דקורטיבית. אפשרות זו נראית מועילה במיוחד על חלונות צרים גבוהים. הדקים המודבקים לחלון בעל זיגוג כפול מחלקים אותו למגזרים, ויוצרים דוגמה מעניינת. הפריסה האנגלית הקלאסית משמשת לעתים קרובות יותר – חלוקה לשברים באותו גודל של הצורה הנכונה: מלבנים או ריבועים. הגוון של הדקים יכול להיות לבן, חום, זהב או מתכות יקרות אחרות.
ויטראז'. חלונות צרים גדולים יכולים להפוך לקישוט של החלל מתחת למדרגות אם מקשטים את החלון בעל זיגוג כפול בחלונות ויטראז'. יתרון נוסף הוא ראות מופחתת מהרחוב. אתה יכול לבחור כל ציור: חייתי, הפשטה, דפוס.
זכוכית חלבית. בשל כך, מבנה החלון הופך לקישוט של חזית הבניין. כמו כן, משטחי מט מגנים על הפרטיות ומפחיתים את הנזק של קרני UV, ומסייעים בהגנה על רהיטים ושטיחים מפני דהייה.
סיים את החלל המסוגנן עם אדן חלון צבעוני לגדל עליו פרחים.


מסקנות


חלונות במדרגות הם לא רק מהלך עיצובי מסוגנן, אלא גם הזדמנות להפחית את עלויות התאורה ולהבטיח את בטיחות התנועה. זיגוג עם חלונות פעילים מספק אוורור. אם מבנה החלון גבוה, ניתן לצייד אותו בשסתום אוורור לאוורור פסיבי או כונן חשמלי.